Wednesday, November 16, 2011

FANATIK


greyson chance tak salah
justin bieber tak salah
korea tak salah .
habis siapa yang salah ?

yang salah bebudak mesia yang terlalu memfanatik kan diri mereka terhadap menda2 yang dianggap trend.sampai nak tulis blog bagai nk impress kau punya suka dekat dorang .see u just ruined his talent that people should see bila terlalu fanatik. tak ke fakta melayu bila dah popular senang orang mula membenci . muehehe dan boleh juga salahkan kerajaan dan media hiburan yang terus-terusan menyajikan hiburan melalaikan. yang minat terlebih fanatik . yang konon maki tak suka pon satu . annoying bila dekat fesbuk bebudak skolah yang hat jenih attention seeker orang post something dia pon nak post jugakk.  kononnya mengutuk greyson chance. kau ingat kau dah cukup up to date ke ? kalau tak de kau lepak 24/7 kau tak kan tahu berita rasa. kutuk k-pop konon anti kpop . gaya awak cakap nampak sgt awak tu hipokrit. ohmennn . look at you .dik oi habes yang kau conteng muka kau dengan nama retis tu tak ke nama fanatik ? kecik2 dah main fesbuk , kecik2 dah pandai ckap shit fuck demn dan semua kejadah benda merapik . yang tahun kelahiran aku tak ada pon manusia yang pandai ckp mcm tu . yang cuma pandai hanyalah ckp babi .tu pon lepas tu kena lah cili sepam kat mulut.  eh biasa babi kan dah lama hidup. lulz okay kita abaikan menda nih .

iklanseminit : memang sengaja aku amik contoh budak kecik greyson dgn bibir tu. dah pengaruh tu yang kucar kacirkan mesia . eh kucar-kacirkan hidp para anak remaja -.-

kau cakap kau cool . kau cool bila cakap jangan nak bangga sangat dengan orang kafir . eh habis KFC tu bukan si kafir ke yang punya ? apa kau punya nset buatan malaysia seratus peratus? kau punya FESBUK ni bukan org kafir punya ? kemonnn la . jangan nak salahkan artis kafir segala, dah tu keja dorang nak dapat duit . dah memang bakat dorang hebat .aku tak marah kau nak maki siapa tapi sebelum kau maki orang kau patot maki diri sendiri . macam kau tak penah minat artis barat , sebelum2 ni kemain upload video artis barat siap hafal lyric , and what the heck kau nak maki dekat dorang. jangan cakap banyak , tengok dri sendiri dulu. salahkan bebudak yang terlalu fanatik amik artis barat jd idola . tak salah kau nak dengar lagu dorang tapi jangan lah sampai melalaikan ! dan jgn la nak letak nickname pon mesti nak ada nama retis semua tuh . tak payah lah sampai obses sangat . ahh kids , kakak tengok awak pon kakak sedih , awak pandai kata dekat orang tapi pernah awk tengok diri sendiri mcm mana ?

sekarang ni aku nak tengok cerita korea pon tak senang. bila ramai alien yg otaknya tak dapat berfungsi dengan elok terus kau cakap org layan cita korea ni akan minat semua jenih2 trend kpop , semua gedik2 belaka ikut trend kpop.kau penah nampak ke aku buat muka comel mcm pop2 tu ? cuba tengok gambar kau . amboi spek pon dah korean style. siap pkai rantai elmo dan owl vintage. eh itu korea awk tahu . lolz  eh habis kau nak suruh aku layan cita melayu yang tak macam melayu ? jalan cerita sama, belum sempat habis pon aku dah boleh simpulkan apa yang terjadi . banyakkan kabir bhatia dulu sebelum nak suruh aku end up depan tv tgk cerita melayu. sikit2 nak cerita hantu. dah macam tak ada skrip lain. and kau ingat semua yang layan cerita korea tu jenis layan video seksi gee gee gee tu . eh kau penah tgk running man ? korea jugak tuh. kau tengok sekali kau dah gian nak tengok lagi . penah kau tengok cerita melayu cemtu ? tak semua la aku kata cerita melayu bosan .aku layan jugak weyh , juvana dan er k lupa tajuk .

nota : Aku jenis layan nasyid . cuma kadang2 layan jugak avenged sevenfold paramore sum41 semua. sama la macam kisah budak im proud to be muslim kat entry lepas tapi peribadi dia tak ada pulak aku nampak tang mana dia proud sangat. oh yes tu antara dia dgn Allah tapi tak salahkan kalau kita menegur adik-adik ? hipokrit aite ?

p/s cukup panjang tak entry nih ? aku malas sebanrnya nak tulis menda camni. sebab kat dunia ni wujud pelbagai manusia . ada yang jenis paham bahasa ,ada yang jenis boleh terima pendapat orang lain, ada yang jenis lampi , ada yang jenis cepat sentap , n for sure ada yang jenis TAK PAHAM BAHASA . tak paham apa sebenarnya aku nak sampaikan. awak semua kena paham, pendapat kita semua tak berbeza . awak nak cakap apa cakap la. saya tulis berdasarkan pemerhatian di laman social milik barat . ok got it ? thankz . bai *aku harap tak ada org fikir aku minat si justing ngan greysong tu-.-


6 kesian kat saya:

uncle gedek said...

kesian....

Unknown said...

ada otak pandai2 le pikir

Alan D. said...

fuhfuhfuhfuh...
cayalah unang,
retis malaysia yg same level ngan reti luar and sometimes meet dorg kat luar x de post sans post sini

Akim Iqbal said...

Pergh marah gila !! Hahaha

Shaff said...

Hihihi kita pon suka tengok running man! :)

Unknown said...

sindromization malaysia.


*eh, tu ka bibiaq. dem, ingat ashrap muslim. hakhak

buat apa kat sini

saya masih si separa matang

Powered by Blogger.

give em love !