Tuesday, January 1, 2013

Sedang Batu itu Juga Berubah...

*Background Music Rabbani-Kerlipan Cinta*

"Mengatakan blog anda yg sudah lama tidak berupdate berhabuk dan bersawang adalah sgt boooo untuk zaman yang serba kekacauan ini. kakaka"

Mukadimah
Maka untuk membuat kelainan jadi saya mulakan penulisan blog saya ini dengan ucapan siapa yang masih belum khawin di permulaan 2013 ni? HAHAHAHAHAHAHAHA padan muka kita sama. sekian


Title blog ada didalam gambar ini bukan didalam entry. lol


Topik serius sangat:

post ni sebenarnya gua dah lama kepam sejak tahun lepas lagi. ni dah alang alang masuk Tahun 2013 ni gua harap dapat memulakan tahun baru ni dengan mengupdate blog separa matang dengan lebih kerap. yang paling gua harap adalah tahun ni gua jumpa suami gua. kakaka   

seriyesly gua tak tahu nak taip apa. rasa serupa macam gangsta tahun baru. gangsta yg dah semakin noob dengan dunia blogging. gangsta yg semakin menjadi lemah lembut bersulam sopan santun.

dah la esok esok gua sambung. gua dah lama tak asah otak otak gua berkerja menaip. asyik menaip esaimen yang dicopy dari kitab kitab je. lol dah kbai

takpayah gua sangat tampo kang. hiphip 

11 kesian kat saya:

Fasihah Supian said...

LU CUKUP GANGSTA LAH UNA. HAHA =D

fiqkbe said...

selamat tahun baru una ;D semoga tahun ini lbih baik drp tahun lps ;)

husnaradzi said...

@Fasihah Supian kakaka gua tahu tu, gua tahu. ahaks

husnaradzi said...

@fiqkbe selamat tahun baru jugaaaa awak. moga awak terus berjaya dunia dan akhirat :)

Unknown said...

kata una budak baeq... meh jadi sopan sempena tahun baru ni..heee

selamat tahun baru yunk :) berubah ke arah kebaikan.. InsyaAllah :)

Lya Amie said...

its february but.....who cares ? happy new year ! haha

birthday party said...

nice post :D salam kenal yaaaa

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

salam ukhwah...blog walking..jemput ke blog me juga...

Penjejak Mimpi said...

salam ziarah..

"sila gelak lepas baca".. hmmm.. gua tak gelak.. tapi gua senyum aja.. boley?

RobinHood said...

Blog Walking... Keep It Up Gangsta!
Lu Dah Lama X Post ni

Unknown said...

nice...jom singgah n follow blog saya www.ayuyahya.com

buat apa kat sini

saya masih si separa matang

Powered by Blogger.

give em love !