Tuesday, November 1, 2011

REPOST : TIPS PUTUS CINTA TAK PAYAH TERJUN KB MALL


entry ke2 utk hari ni adalah konon2 sape yg rsa sedih akibat diceraikan tanpa talak.
sesuai juga utk sesiapa yg rasa putus cinta patah hati or even patah kaki .boleh la membaca smbil beramal .

heheh dont be sad bebeh .here i give u tips menda ni aku copy paste dan aku olah balik dengan ayat aku sendiri . . so ini adalah dari versi aku :) utk mengisi masa yg x brapa lapang nih .
so mcm biasa jgn cakap banyak .layan je .

tips-tips yg tidak berguna la jugak .

1.Korang tulis 10 pucuk surat dan korang poskan kat diri korang sendiri, pastu balas la balik kesemua
surat-surat tersebut... Lakukan setiap hari, 3 kali sehari...

2.Jauhkan diri korang daripada filem-filem Hindustan dan juga drama-drama swasta yang tangkap raung . dan juga lagu2 yang mmg kena bila putus cinta nih .

3.Join ruangan berkenalan di dalam majalah-majalah atau wat sesi berkenalan tepi-tepi jalan.... Bukak la
warong khas untuk sesi interview tuh... Alaaa... bunga bukan sekuntum, kumbang lak berlambak lagi..

4.Buat perusahaan menternak itik atau semut pon boleh... Nanti bila itik korang bertambah, korang pasti akan lupa kat pasangan korang tu, sebab korang terlalu sibuk menjaga itik-itik gembo korang....

5.Sibukkan diri korang dengan bekerja... Bantai overtime bebanyak... Bila duit dah lebat nanti, korang
carikk ajer yang lain, ngawin terus, senang idup tak yah susah-susah nak sakitkan kepala...
untuk yg masih berstudy plak macm aku .jgn buat2 lupa . asigment n projek korg mesti berlambak2 kan .
so nk tangguh apa .buat semua smpai abeh .lao dah abeh nah amek esaimen aku takpon buatkan esaimen kegkawan .. pastu study utk exam smpai hidung berdarah .

6.Korang pi ngadap cermin korang yang sememangnya setia ngan korang... Korang buat la lawak gila yang
tak masuk di akal, pastu korang gelak ler sendiri...

7.Ulang perbuatan nih sampai 3x Uhh huuu Uhh huuu...

8.Kalo korang still teringat kat pasangan korang tuh, korang pi cari tangga, alaa cari je lah kat umah
mana-mana atau pun bangunan berhampiran, korang wat-wat terjatuh dari tangga, sampai korang terus
hilang ingatan, nescaya  korang akan lupa kan terus pasangan korang tuh...dengan diri sendiri pun
korang tak akan ingat lagi..

9.Kalo ingatan korang masih ada, pi jerk rumah jiran sebelah, minjam tukol, pastu korang wat ler tak tau
sambil ketuk pala korang sendiri sampai lah hilang ingatan...

p/s:

A.kalo jiran korang tak bagi pinjam tukol, korang
curikk je weyh, pastu lari .takkan dok wat sesi
berkenalan ngan jiran korang lak..

B.Kalo susah sangat... korang hantuk jerk pala korang
tuh kat dinding ngumah, buat la sampai korang rasa
dah bosan dengan hantukan korang tuh...

10.Gantung gambor si-dia kat dinding .. korang kutuk,
korang karate, gusti, gigit, mamam, telan... wat la
apa2 je asal ati rasa pueih..

11.Wat-wat giler kejap.. sajer layan perasaan sendirik... ph34r.gif

12. Kalau masa drive..ternampak lori KONTENA..LANGGAR AJER LORI KONTENA TU..
nescaya boleh lupakan kekasih

13. Berlari mengelilingi malaysia mcm Forest Gump. Dah penat baru berenti .
x pasal2 korg dapat award plak kan . book record .heheh

okay cukop x ? nak lagi ? nnti bila aku dah smbung degree dalam bab2 cinta 
aku karang lagi utk korang eh eh .heheh 
renung2kan dan selamat beramal. chioww


akhir kata apa lah sangat dengan cinta duniawi semua tuh . tak kan nak aku nyanyi 1 1 saya sayang Allah 2 2 sayang Ibu bapa 3 3 sayang Rasulullah . ha mana ada sayang pakwe/awex korang kan .tak kemana semua tuh . ok paham . good . jom tlg aku lipat baju . kbai .

5 kesian kat saya:

masitah mahmad said...

weh una!!!.
bleh tiru ar ajaran ko nie..hehe
memng sengak tahap gaban

husnaradzi said...

haha sabar macet sabar .
mmg bley ikot tp jgn kesemuanya okay .
hahax

AYU JOE said...

HAHA .

makcik una sewel .

try buat , gerenti msok hospital bahagia . c(;

dieb said...

haahhaha..lau suma x brkesan mcm mna??? hahahah agak bernas cadangannya..hahahah

YouSOF said...

Aku taknak amalkan tips kau ni sebab aku taknak nama kau hilang dari memory aku..








HAHAHA.






Wei apa ni menggalakan pencurian? pinjam je tukul tu pun dah ok... kan. ;D

buat apa kat sini

saya masih si separa matang

Powered by Blogger.

give em love !