Wednesday, October 12, 2011

UMUR SAYA DAH 60TAHUN . SAYA DAH BOLEH PENCEN . YEAYY


yes blog ni pon dah lama tak berpenghuni . aku pon cam dah malas je nak menaip .hormon monopos dah sampai rasanya . kena berehat dan luangkan masa sepenuhnya untuk main dengan suami anak-anak je la eh . masak-masak sambil menambahkan amal ibadat yg kurang .
kalao rajin aku update semula .mueeheheh mana boleh tinggal dunia blog yang banyak kenalkan aku kepada sebuah persahabatan dan kehidupan yang matang walaopon nama blog tak matang-matang. itu semua trademark untuk jadi comel saja -.- ok till then nanti kalao aku rajin aku menaip semula ye *bajet mcm ada org sedih sambil angguk2 sambil kesat hingus atas pemencenan sementara blog aku puih* 



kalao rasa macam rindu boleh la kita sama-sama gedik dekat fesbuk dekat situ aku mmg dah macam admin dah . doplohpatjam asyik online =.= babai semua . Assalamualaikum .
#terima kasih buat sesiapa yang masih rajin singgah walaopon tak berupdate *terharu

7 kesian kat saya:

Unknown said...

tak lalu la aku nak gi pejabat kerajaan

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

sekarang nie pun dah malas keja nak tunggu sampai 60 mmg masak lomak la jawabnyer, ahaha

mmg admin sungguh la klu 24jam ber FB :)

uncle gedek said...

Kalau panjang umor, laaa.....

hehe

merahitujambu said...

pttnya bagi anak muda yang mengangur ni keje kerajaan...

Kira Sakura said...

akak salah sorg yg bantah persaraan 60 nie

YouSOF said...

Kerja sehingga pegang title waga emas barulah cool! Cayalah cakap aku..



Heheh normal la, hidup pun ada pasang surut. Ada bersemangat, ada lemah semangat. Tapi tak tahu la admin FB tu. Nampak bersemangat je ubah status setiap 2 jam. ;D

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

makin tua, makin semangat nk kerja, tapi boringlah tua2 je dlm opissssss. haha. tapi impossible jd mcmtu, balance lah tu muda tua, kerajaan takkn nk kekalkan jugak prestasi jabatan!:) yg muda, lebih tenaga...

buat apa kat sini

saya masih si separa matang

Powered by Blogger.

give em love !