Monday, September 26, 2011

ITS MONDAY

hello people .

pagi ni bangun awal sikit pukul 9 , mandi2 terus pegi kedai beli lauk . kena rush rush gitu sebab nak masak awal karang pukul 2 nak masuk keja plak . bos kedai bunga tu call nak minta tolong buat partime kat tempat dia sampai ada pekerja tetap . selamat dia minta partime je kalao fulltime memang aku malas.heheh nak tak nak memang kena jadi lipas lah . eh hai lipas . sidai baju lagi iron baju lagi . kemas bilik lagi . malas sebenarnya nak kemas bilik sebab nanti bila kemas tiger dan kiddy semakkan balik . benci tawu .
*salahkan kucing . nice

berenti kejap nak tutup api lauk dan mkn sekali.

p/s nak jugak update walaopon yang wujud hanyalah entry personal yang tak ada pekdah .aku dah lupa cara nak berblog . kalao nak stat dengan belog seo boleh ?. pfftt



4 kesian kat saya:

Unknown said...

kalo nak strt blog seo jgn terkejut la kalo tkader yang komen..

husnaradzi said...

tu la pasal .
terkontang je belog . haha
hang pon dah takmo komen nnt .

L said...

xperla.. atleast update.. huhuu

jom solat..
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

nazirulhazwan~ said...

jiji : aku bat entry seo ade je komen.haha

best ape entry ko, aku suke;p

buat apa kat sini

saya masih si separa matang

Powered by Blogger.

give em love !