Friday, September 23, 2011

WASTE UR TIME .


jalan-jalan oh ini blog seo  jalan-jalan lagi oh ini blog kutuk-kutuk artis jalan-jalan lagi oh ini blog politikus. jalan-jalan ini blog nasihat/keagamaan . jalan-jalan lagi oh ini blog cambagus la konon.
jalan-jalan lagi oh ini blog personal tapi cam gampang tayang tetek body . jalan-jalan lagi oh ini blog uncle seekers dan permaisuri hantu bonceng . jalan lagi guna kelajuan turbo plak sebab dah mula naik jemu dengan persinggahn pertama . jalan lagi oh ini lah dia belog yang natural beauty . ya dah jumpa ! KLIK SINI 

jangan kejar populariti. ia tak akan kemana .
jangan kejar duit mahupon trafik jika sumbernya dari pada entry kamu yang berbaur haram .
percayalah ^^
conclusion . buat lah bentuk apa pon . asalkan niat kamu tidak tersasar dari landasan keimanan dan keredhaan Allah :)

p/s maaf terlalu bosan :p dan eh gila benci dengan blog seo yang suka amik kesempatan tulis entry dan tajuk lucah semata-mata nak dapat trafic tinggi . oh ciskek . kamu rasa halal ke rezeki kamu ?

10 kesian kat saya:

Tieah Madian said...

Blog aku plak kategori mana??? Hahaha.. Aku tulis ikut suka.. Ngee :)


Entry Terbaru 1 : Salahkah Menonton Filem Nasi Lemak 2.0
Entry Terbaru 2 : Filem Nasi Lemak 2.0 Tidak Kurang Hebatnya

Unknown said...

aku kejar awek je..ekeke

Unknown said...

seo diri sendiri pun ada jugak..hadesss

Izzaty Ishak said...

Oh aku suka main kejar-kejar dengan sepupu aku je :D

nazirulhazwan~ said...

ko mengate aku yer?cilake

husnaradzi said...

tieah belog hang belog artis . wukiki

husnaradzi said...

jiji
sama la aku kejar pakwe je . haha

husnaradzi said...

nub .
hang lettew kan kan

husnaradzi said...

izzaty .
best la . aku nak join setangan .

husnaradzi said...

nazirul .
cilaka maknanya hensem kan . kehkeh

buat apa kat sini

saya masih si separa matang

Powered by Blogger.

give em love !