Sunday, October 2, 2011

PENYEBAB BERAT BADAN MENJADI 37KG ? cekidout cekidout


oh tidak tidak kalao makan cupcakes rasanya berat kamu makin bertambah ye dak . kalao saya makan tak apa . saya suka berat berat . lagi suka kalao berat saya yang sekarang ni ibarat angin sepoi2 bahasa bila naik moto tepi lori kecik mahupon besar terasa melayang dilambung ombak rindu gittew . jikalao tak control brek bebetol rasanya dah terbongkang dah tepi jalan ==' dah tak sanggup lagi rasanya bila pergi rumah sedara mara atau rumah bakal bakal mak mentua memasing kemain ni anak yang last ke ? sekolah kat mana ? tingkatan berapa ? . oh puhlishh memakcik semua. saya dah layak wajib  kawin dah makcik. dah layak kalao makcik nak datang rumah sy masuk meminang =.=


ini la gamaknya tips nak jadi kurus eh ? nasi kita kena amek dalam segenggam gitu lah .takmo lebih nanti overheight mula lah nak cari detox la botox la susuk la *err . pastu sayur kena banyak ye . yang dalam pinggan tu tak termasuk pinggan lauk penuh lauk kat tepi nun . muehehe sambal belacan wajib ya uolzz . ulam lagi pergh . err ni ulam western . tomato kecit2 salad dan kacang pajang . ulam raja pegaga dah habis. kacang botol tak p kutip rumah tok sedara lagi . ergh tanam sndri taknak nak main kutip2 je. kacang botol punya benih ada je atas petiais tu tak tertanam dari 10tahun yg lepas rasa =.=


ikan kemain amek setengah je . macam tak cukup lauk je kat umah aku nih mak aku kata. kalao makan sikit2 je macam tak cukup nasi ==' ayam pilih hat paling kecik .aku pon taktao kenapa . tapi kalao makan banyak2 rasa mcm senak nak muntah je . tsskk tssk sadis okay . tapi kalao time lapaq jangan tegor aku .makan paling tak hengat . ala aku bukan nye makan sikit sangat pon . aku makan sikit tapi makan berulang dan cepat lapar kot . kalao pegi jauh jajan kat dalam beg mesti ada . lagi2 kalao time tumpang orang bila org tu tak rasa nak beenti makan aku rasa stress gila nak mati . sbb tu dlm beg mesti spare jajan. cekelat pon jadi la kan .


motif apa aku upload pic facefood nih ? =.=


lagi motif ? oh okay saja nak cakap semalam bawak kereta dari permatang pauh smpai tasek gelugor . jauh okay jauh . terketaq2 lutut mcm nak kencing padahal mmg nak terkencing time tuh ==' mak aku kalao dia paksa2 memang kita kena buat la . masuk2 kereta terus duduk bhgian copilot tuh . habes sapa yg nak drive . ahkak jugak . hhaishh . nak tak nak terpaksa la asah skil drift aku kat tengah jalan .drift bawak 60km/j kao ada ada ada ?  tsskk lesen dah lama dapat .tapi lesen tu kukepam saja celah ketiak. gila scary nak bawak kereta. kita dah bawak berhemah tapi nanti kita jugak yg kena kalao pemandu yg tak berhemah tu tak berhemah dekat kita time kita drive . pepatah pepatung apa aku guna nih ? ==

p/s esok esok dan esok dah mula ada kat kedah . konon nak konvo la hari rabu nih . eh jemputla datang bagi bunga kat i eh eh nanti . bg bunga yg ada cincin ke kat tengah2 kan -.-

6 kesian kat saya:

Run Away said...

tak sanggup sy mum nasi sengengam beb...hek....;d

♥ AkuMuslimSederhana ♥ said...

hye awk..come and coment my new entry?is it suitable me with pashmina?

Fasihah Supian said...

wahh ko nak bunga yee..haha

Unknown said...

bawak oto manacii

Unknown said...

hahaa..aku makn segenggam lebih..

YouSOF said...

Segenggam kah 3 genggam kah yang penting mesti dimulakan dengan apa?..



Pandai.. ;D


Jangan kepam lama² sangat lesen tu, tak berapa elok untuk masa depan.. heheh

buat apa kat sini

saya masih si separa matang

Powered by Blogger.

give em love !