Tuesday, April 17, 2012

SAHAJA AKU MENCINTAIMU ...



Ku cinta padaMU lebih dari segala-gala
mampukah ku pertahankan cita ini
dalam mengabdikan diri padaMU

Andai ada kata yang lebih baik 
dari ucapan terima kasih
pastikan ku ucap setulus hati 
tanda cintaku padaMU

Lailahaillallah..Allahu Rabbi
Lailahaillallah..Allahu Akhbar

Andai ada hadiah yang lebih baik 
dari melodi syukurku
semestinya ku persembahkan padaMU
tanda cintaku padaMU..

Hasbi Rabbi Jallallah
Ma fi Qalbi Ghairullah
Nur Muhammad Sallallah..

Setiap hela nafas 
setiap gerak tangan
setiap degup jantung
setiap derap kaki
takkan pernah bermakna tanpa CINTA-MU..
ya Allah...


Lirik lagu  Du’a Feat Ustaz Amal - Sahaja Aku Mencintaimu
Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/03/dua-feat-ustaz-amal-sahaja-aku.html#ixzz1sIx7gLpc

sumber gambar: syabab musafir kasih

7 kesian kat saya:

Hawa said...

;)

YouSOF said...

Sekali baca tajuk aku dah tertarik dengan lagu ni..


KENA dengar ni! ;)

Unknown said...

Please vote for Www.danielzaidi.com in MITBCA2012 : Malaysia International Tourism Photography/Art Blog

Vote for www.eqbalzack.com in DiGi WWWOW Awards 2012 : Blogger of The Year

Thanks guys for your helps...really appreciate it! LOVE U lah..:p

saffiya_aleesya @ echa said...

salam kenal sis..saya singgah n follow blog awak yer..feel free jemput singgah blog saya yer ;-)

yoyoyoyo said...

folow me back :P

outbound malang said...

kunjungan gan .,.
saat kau kehilangan arah ingatlah masih ada yang menolong mu
dan tetap berdoa mengharap untuk menemukan jalanmu.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

zacky786 said...

allah huakbar ~

buat apa kat sini

saya masih si separa matang

Powered by Blogger.

give em love !