Sunday, August 12, 2012

BACK



Assalamualaikum manusia !
oh ok seriuosly rasa awkward gegila bangang nak update blog . mukadimmah pon dah tak tahu nak tulis apa. maybe kesifatan belog separuh matang yang menyajikan entry separa matang sudah berbatu dua ;( btw rasanya ramai lagi makhluk tak tahu aku tukar url address kat atas nun. yang mana tak rajen nak klik belog gua memang tak sedar ler. yang sedor tu pakat inbox habes mana pegi beloq bengong aku. maceh terharru itew Y_Y

ciss habes semua nak kena keep in touch balik dengan kekawan yang lain. penat ler gua nak pegi satu2 belog nak say hi please follow me back. tak sia-sia dapat penyepak siap dengan penalti -.-  rasanya dah nak dekat sepoloh tahun aku tak update cerita sensasi gosip terkini kan. sampaikan si neelopa yang dulunya main masak2 dengan gua dah jadi pengacara nona dah beliau. kemain lopah sekarang. hm hm

dalam beberapa bulan ini jugak la kekawan sekolah kekawan kolej semua pakat kaweng habeh. padahal dulu dah janji nak bagi aku kawen dulu *sepaksepak* dalam beberapa bulan ni jugak lah aku dah jadi pelajar balik. aaah pelajar tua dikelilingi dengan adik-adik . malangnya lah. course pulak kemain lagi. Usuluddin  with Multimedia giteww. multimedia tu boleh terima dek akal lagi. masalahnya usuluddin tu.power tak power aku dah mula garuk garuk macam mana nak kuatkan ingatan dalam menghafal2 ni. lebih kurang macam STAM la ni. nak kena hafal2 sebab tu aku tak amek stam takut tak leh nak bawak. siobs~

tapi ya iyalah perancangan Allah semuanya molek2 belaka, walaupon dapat UTEM dengan course yg sama bidang dengan diploma dulu tapi ntahlah rasa sayang pulak nak berenti belajar agama ni. memang la mula2 nak berenti jugak memandangkan course usul ni memakan masa 4tahun manakala kalau aku masuk utem aku boleh je nak transfer sampai tinggal 2tahun lebih. hiuu tapi bila pikiaq aku ni kekurangan ilmu agama, tahu tu tahu tapi hati tu kemain hitamsangat. pemalas nak mampus maka biarlah aku terus hidup dengan ilmu agama ni sekurang-kurangnya tak adalah semakin hitam hati tu.dan mujur juga ada ibu ngan ayah dan sahabat yang tak jemu-jemu nasihat dan beri pendapat yang terbaik ^^

tapi tu lah sekarang umur dah 22tahun, dulu dulu aku bajett nak kawen umor 23 tapi mengikut keadaan aku yang sepertinya masih tak laku-laku terpaksa la aku lepaskan angan-angan nak ada beby umoq 24.takpe bercinta selepas nikah kan lagi sweet katanya~ eh eh tapi mak aku dah bagi keizinan kalau aku nak kawen time study pon takpe. wehuu ~ kehkeh dah la malas plak nak taip panjang2. esok ada midterm ict ngan syafawi Al-Quran . doakan eden yo !
bai !
dah mari sambung baca blog kesukaan  http://salam2benua.blogspot.com/

7 kesian kat saya:

Fairuz Zainal said...

semoga berjaya! ape-ape pun perancangan Allah tetap yang terbaik! good luck >.<

Shila said...

kesimpulannya,

husna kt ust don punya kad tu, bukan ang ka..?


kuikui...

husnaradzi said...

abam kacak comel fairuz : ya harap2 dapat dekan tiap sem . haha tenkiuu. sayang awak . wakaka

husnaradzi said...

ciksenget :
eh aarr eh alamak kantoi laa tu bukan den . huwaa . haha

tricajus indonesia said...

hmmm ^_^

beat said...

kawin ngn saya nak?
;o

tricajus said...

hmmmm ^_^

buat apa kat sini

saya masih si separa matang

Powered by Blogger.

give em love !